|
|
|
Customersense
Forside Hvorfor vælge os? Ydelser Kunder Udtalelser Business cases Om os Kontakt

Vi skaber gode købsoplevelser

…der forbedrer dine kommercielle resultater

Baseret på viden omkring din virksomhed (kunder, produkter, statistik, salg, support, mv.) definerer vi sammen med dig de forretningsmæssige mål du kan opnå - hvad enten der er tale om at øge din omsætning eller at begrænse omkostninger.

Kun 2 ud af 100 besøgende handler hos dig  

Når du har tiltrukket 100 besøgende til din e-handelsløsning, handler i gennemsnit kun 2 af disse hos dig - og kun 1 ud af 10 af disse kommer igen for at handle i fremtiden.
















Sådan skaber vi gode købsoplevelser  

Hvis det ikke er selvforklarende eller endda svært at forstå, hvorfor kunden skal handle på din hjemmeside, at finde frem til og købe dine produkter eller serviceydelser, vil mange besøgende finde en anden e-handelsløsning at handle hos.

Det lyder måske simpelt, men der er mange faktorer der skal spille sammen på tværs af dine produkter, dit design, din teknologi og hjemmesidens brugervenlighed før det er muligt at skabe gode købsoplevelser.

Ved at arbejde ud fra processen nedenfor, sikrer vi at kunden altid er i centrum når vi skaber gode købsoplevelser:

Vi fastlægger dine kommercielle målsætninger

Sammen med dig definerer vi din virksomheds kommercielle målsætninger, ved at analysere markedsdata, viden om dine kunder, produkter, adfærdsstatistik, mv.

Vi beskriver dine kunder 

For at forstå dine kunders adfærdsmæssige mønstre, udarbejder vi kundearketyper. De hjælper os med at holde et kundefokus hele vejen igennem udviklingsprocessen.

Vi sætter os ind i din teknologi 

Inden vi starter med at udarbejde en prototype af din nye e-handelsløsning, sætter vi os godt ind i din virksomheds tekniske platform (database, applikationslaget og brugergrænsefladen), sådan at vi kender de tekniske muligheder og begrænsninger inden vi går i gang.

Vi bygger en ny e-handelsløsning 

Vores proces sikrer at fokus altid er på kunden:

  1. Udarbejdelse af prototype
    Vi udarbejder en komplet prototype, der side for side viser alle skærmbilleder, flows, interaktioner, mv.

    Når vi udarbejder prototypen, overvejer vi alle tænkelige brugervenlighedsmæssige problemer.

    Prototypen understøttes af funktion- og flowbeskrivelser samt fejlbeskeder.

  2. Brugertest
    Inden hjemmesiden designes (vi inddrager ofte design som en del af testen) og programmeres, brugertester og tilretter vi eventuelle fejl i prototypen.

  3. Teknisk afklaring af prototypen
    Når prototypen er færdig (og ved udvikling af prototypen) foretager vi en teknisk afklaring af prototypen, hvor din virksomheds interne eller eksterne tekniske ansvarlige godkender den.

  4. Vi designer e-handelsløsningen
    Baseret på prototypen, designer vi alle sideskabeloner og unikke sider, der skal anvendes i udviklingen af brugergrænsefladen.

    Vi arbejder ud fra en designproces der sikrer, at brugervenlighed og design går op i en højere enhed.

  5. Vi briefer det tekniske team
    Herefter overleverer vi prototypen, designet og dokumentationen (funktion- og flowbeskrivelser, samt fejlbeskeder) til dem der skal udvikle e-handelsløsningen.

  6. Kvalitetssikring
    Under og efter at din nye e-handelsløsning er programmeret, sikrer vi at programmeringen sker i fuld overensstemmelse med protypen, designet og dokumentationen.


Vi måler resultaterne    

Når den nye løsning er lanceret og der er nok statistik data til at foretage en før og efter måling, måler vi de forretningsmæssige resultater og sammenligner dem med de kommercielle målsætninger vi har defineret sammen med dig.  



Benjamin Gundgaard| Ehandel| Sælg mere på Nettet| Mobil e-handel