|
|
|
Customersense
Forside Hvorfor vælge os? Ydelser Kunder Udtalelser Business cases Om os Kontakt

Udtalelser



I løbet af 2008 foretog TUI Nordic et gennemgribende re-design af vores booking flow. Fokus var naturligvis på at øge vores kundekonverteringsrate samt at opnå et højt niveau af brugervenlighed.

Denne proces foregik i et tæt samarbejde med Benjamin Gundgaard fra CustomerSense, som har kompetencen til at opnå et succesfuldt resultat. Processen omfattede alt fra forstudie, til prototype, programmering og implementering.

Styrken ved dette projekt har været kombinationen af brugervenlighed og fokus på at opnå forretningsmæssige resultater i brugergrænsefladen, hvor CustomerSenses erfaringer har været absolut nødvendige. En anden succesfaktor har været det faktum, at CustomerSense fra start har arbejdet tæt sammen med vores tekniske udviklere, for hermed at sikre at alle idéer virkelig kunne implementeres.

Lanceringen af det nye booking flow er blevet rigtig godt modtaget af vores kunder, hvor vi har fået flere impulsive positive reaktioner. Dette, samt at vi har øget vores kundekonverteringsrate har virkelig skabt det bedste resultat vi overhovedet kunne opnå!
Martin Randler, TUI Nordic
Head of Business Transformation




Benjamin Gundgaard har leveret en topprofessionel rådgivning om e-handel og brugervenlighed ved udvikling af den nye DSB Netbutik. Han er effektiv med hurtige leverancer og han kommer altid med gennemtænkte state-of-the-art idéer.

Jeg har arbejdet sammen med Benjamin, hvor han har udarbejdet prototypen for den nye DSB Netbutik og jeg har foretaget vores brugertests. Det har altid været et udbytterigt samarbejde, hvilket har skabt succesfulde resultater, ud fra såvel et kommercielt som et brugervenlighedsmæssigt synspunkt.

Det er min klare opfattelse, at Benjamin er en af Danmarks absolut bedste E-handels rådgivere.
Benedicte Due, DSB IT
Brugervenlighedsspecialist




Benjamin Gundgaard ved utroligt meget om det at sælge varer og serviceydelser online. Han er meget behagelig at samarbejde med og vi har haft nogle virkeligt kreative forløb som i den grad har optimeret vores e-handelsløsning.

Alle løsninger han udarbejder, bliver testet med rigtige kunder, hvilket skaber de bedst mulige resultater.
Laila Rasmussen, DSB IT
Brugervenlighedsspecialist




Ved at få CustomerSense til at analysere vores kunders adfærd, har vi opnået en helt ny indsigt i deres ønsker, krav og behov når de bestiller en rejseforsikring på Europæiske Rejseforsikrings hjemmeside.

Benjamin Gundgaard fra CustomerSense benyttede denne viden til at bygge en ny version af vores forside og bestillingsforløb, hvilket har øget vores kundekonverteringsrate med 15 %.

Han er metodisk, meget professionelt og så er han god til at inddrage vores viden i udviklingsprocessen.

Vi har et fremragende samarbejde og jeg kan bestemt anbefale ham til enhver e-handelsvirksomhed.
Jakob Bender, Europæiske Rejseforsikring
Underdirektør




Vores online betalingsrate var gået i stå og vi kontaktede derfor CustomerSense for at optimere vores bestillingsforløb. Dette gjorde vi i forbindelse med, at vi skiftede fra en teknisk platform til en anden.

Betalingsraten (online betalinger med kreditkort) steg med det samme hele 90 % og vi fik derfor betalt vores investering i det nye bestillingsforløb tilbage på kun et par dage.

Jeg kan anbefale CustomerSense og Benjamin Gundgaard til enhver seriøs e-handelsvirksomhed.
Thomas M. Jensen, Scandlines A/S
E-handelsansvarlig




Vi har gjort brug af CustomerSense og Benjamin Gundgaard siden efteråret 2006 til at foretage alle brugervenlighedsmæssige ændringer på Rejseplanen.dk.

Vi er utroligt glade både for det arbejde CustomerSense leverer, men også for den uformelle og konstruktive tone vores samarbejde er baseret på.

Vi kan anbefale CustomerSense til alle virksomheder der ønsker at give deres kunder gode brugeroplevelser.
Birgitte Woolridge, Rejseplanen.dk




Benjamin er den person jeg kender, som ved mest om kundeadfærd i e-butikker. Han er grundig og ekstremt dygtig.

Jeg arbejder sammen med ham fra tid til anden og han finder ofte forbedringer som jeg selv har overset.

Jeg giver Benjamin min varmeste anbefaling!
Martin Thorborg
www.amino.dk / SpamFighter



Benjamin Gundgaard har udarbejdet en ekspertvurdering af vores hjemmeside, som har vist sig at være ekstrem værdifuld. Vi er alle enige om, at hans anbefalinger vil have en enorm positiv påvirkning på vores hjemmesides konverteringsrate. Nu har vi bare lyst til at implementere hans idéer så hurtigt som muligt.
 
Mange tak for din dybdegående forberedelse samt indsigtsfulde præsentation!
Lindis Courtney, General Electric (GE)
E-commerce Manager



I løbet af 2010 udarbejdede vi nye versioner af www.smartgirl.dk og www.smartkids.dk i et tæt samarbejde med Benjamin Gundgaard. Vores ønske var, at skabe en bedre købsoplevelse for vores kunder og hermed at øge omsætningen på vores hjemmesider.
 
Det nye design har betydet, at konverteringsraten er steget med 25% på SmartGirl.dk og med hele 45% på SmartKids.dk. Vi er naturligvis yderst tilfredse med dette kommercielle resultat og samtidig har vi nu en platform som vi kan benytte på vores øvrige hjemmesider: SmartGuy, SmartMen og andre fremtidige projekter.  
 
Vi har opnået disse resultater ved at forene vores mangeårige viden om fashion-markedet, med Benjamin Gundgaards kundecentrede proces, hvor de tekniske muligheder løbende afklares og brugertestes.
 
Jeg kan derfor varmt anbefale CustomerSense og Benjamin Gundgaard til enhver seriøs e-handelsvirksomhed der ønsker at vækste.
Christian Bjerre Kusk
Direktør, SmartGuy A/S



Benjamin Gundgaard er den eneste i Danmark, som forstår at kombinere det kommercielle mål i et projekt med høj brugervenlighed og flot design. Samtidigt er han god til at håndtere det politiske og bureaukratiske spil der tit udspiller sig i en større virksomhed. 


Han har især været dygtig til at synliggøre udfordringer overfor ledelsen, og til at få medhold i, hvad der tidligere havde været større komplekse beslutninger. Og han har heller ikke været bange for at udfordre gamle tunge forretningsprocesser med succes. Vi fik godkendt projektet hos ledelsen med en høj, men meget realistisk ROI, og slutresultatet viste sig at overgå alle forventninger.


Lars Petersen
E-commerce Leader, GE Money Bank




Benjamin Gundgaard fra CustomerSense har hjulpet Lomax A/S med at bygge en ny webshop, i et tæt samarbejde med vores web-team.
 
Det primære formål med at bygge en ny webshop var, at øge hjemmesidens kundekonverteringsrate. For at opnå dette resultat, har Benjamin benyttet sin kundecentrerede proces, hvor løsningen bl.a. er blevet brugertestet som en del af udviklingsprojektet.
 
På baggrund af vores samarbejde har vi opnået en stigning i mængden af kunder der handler på hjemmesiden med 33%, hvilket naturligvis er ganske tilfredsstillende. Især fordi, at vores kundekonverteringsrate i forvejen var høj.
 
Derfor kan jeg uden tvivl anbefale Benjamin Gundgaard til enhver e-handelsvirksomhed der ønsker at øge sin omsætning. 

Kenneth Borup
Marketingdirektør, Lomax A/S




I løbet af 2008 foretog TUI Nordic et gennemgribende re-design af vores booking flow. Fokus var naturligvis på at øge vores kundekonverteringsrate samt at opnå et højt niveau af brugervenlighed. 

Denne proces foregik i et tæt samarbejde med Benjamin Gundgaard fra CustomerSense, som har kompetencen til at opnå et succesfuldt resultat. Processen omfattede alt fra forstudie, til prototype, programmering og implementering. 

Styrken ved dette projekt har været kombinationen af brugervenlighed og fokus på at opnå forretningsmæssige resultater i brugergrænsefladen, hvor CustomerSenses erfaringer har været absolut nødvendige. En anden succesfaktor har været det faktum, at CustomerSense fra start har arbejdet tæt sammen med vores tekniske udviklere, for hermed at sikre at alle idéer virkelig kunne implementeres. 

Lanceringen af det nye booking flow er blevet rigtig godt modtaget af vores kunder, hvor vi har fået flere impulsive positive reaktioner. Dette, samt at vi har øget vores kundekonverteringsrate har virkelig skabt det bedste resultat vi overhovedet kunne opnå! 

Martin Randler
Head of Business Transformation




Benjamin Gundgaard har hjulpet CBB Mobil med at re-designe virksomhedens hjemmeside og mobilsite. 

Formålet med dette var at øge kundekonverteringsraten, hvilket bestemt er blevet indfriet med en stigning på over 30%. 

Opgaven er blevet løst i et tæt samarbejde mellem vores team og Benjamin Gundgaard, hvor hans kundecentrerede metode har fået kommercielle mål, design, brugervenlighed og teknik til at gå op i en højere enhed. 

Vi er meget tilfredse med det kommercielle resultat og kan derfor varmt anbefale Benjamin Gundgaard og CustomerSense til enhver e-handelsvirksomhed. 

Mikkel Noesgaard
Adm. Dir., CBB Mobil




Det primære formål med at bygge en ny webshop var at implementere Coops nye online strategi, samt at øge hjemmesidens konverteringsrate. 

For at opnå disse forretningsmæssige mål, valgte vi at indgå et samarbejde med CustomerSense og Benjamin Gundgaard som har en stor erfaring inden for e-handel. 

Resultat oversteg vores forretningsmæssige mål og opgaven blev løst effektivt samt iht. den aftalte tidsplan. Benjamin mestrer at spænde helt fra den overordnede rådgivning til også at sikre alle detaljer er optimeret og gennemtænkt.

Derfor kan jeg uden tvivl anbefale Benjamin Gundgaard til enhver e-handelsvirksomhed. 

Brian Andersen
Direktør, Coop A/S



Hvad deltagere siger om hans foredrag


” Flot indlæg med masser af information. Flot opbygning af indlægget ”
” Rigtig god til at formidle sin viden  ”
” Han er virkelig dygtig ”
” Flere af hans eksemplar var til at benytte direkte på min egen shop ”
” Gode eksempler, mange fede pointer der afgjort kan bruges i det videre arbejde ”
” Der er et klart budskab og jeg fik selv meget ud af det ”
” Det var fremragende ”
” Man får mange relevante informationer i et meget passende flow. Meget troværdigt ”
” Lærte en masse nyt om usability på hjemmesider, og på hvad det koster at lave en side forkert ”
” Det var forrygende. Godt forberedt. Talte med vægt ”
” Her er der tale om et talent som jeg ville elske at have som personale ”
” Meget interessant, og han var rigtig god til at fortælle ”
Rigtig godt - inspirerende og spændende og med en klar rød tråd ”
” Super inspirerende og virkelig noget, hvor jeg fik meget med hjem ”
” Godt opbygget oplæg, god timing ”
” Super spark i r.... Fik spark til at få sat ting rigtigt op. Jeg har vildt meget at få på plads de rigtige steder ”
” Afgjort værd at anbefale for alle der arbejder professionelt med nettet ”
” Synes det var en grundigt, fyldestgørende og godt oplæg Benjamin havde ”









Benjamin Gundgaard

Grundlægger og direktør

Du er meget velkommen til at kontakte os om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed sælge mere på Nettet.

Send os en e-mail:


Eller ring:  
+ 45 40 85 05 24       



Benjamin Gundgaard| Ehandel| Sælg mere på Nettet| Mobil e-handel