|
|
|
Customersense
Forside Hvorfor vælge os? Ydelser Kunder Udtalelser Business cases Om os Kontakt

Udvalgte kunder

Vi øger din omsætning  

CustomerSense er specialiseret i at rådgive om E-handel og Netbutikker.     

Vores kunder har opnået øget kundekonvertering- og fastholdelsesrater på 15 - 300 %, samt betydelige omkostningsbesparelser i deres Webshops.

Nedenfor er en oversigt over udvalgte kunder vi har rådgivet (listen indeholder ikke nuværende og fortrolige projekter).

Konverteringsrate øget med 50%
CustomerSense har hjulpet Coop.dk med at bygge deres nye webshop. 
Konverteringsrate øget med 33%
Vi har hjulpet Lomax med at foretage et komplet re-design af Lomax.dk. Dette har øget hjemmesidens konverteringsrate med 33%. 
25 % øget konverteringsrate
Vi har øget TUI Nordics konverteringsrate med 25 %, baseret på vores grundige og efterprøvede udviklingsproces (prototype, brugertest og dokumentation).
30% højere konverteringsrate
CustomerSense har stået for udarbejdelsen af CBB Mobils nye hjemmeside. Opgaven har omfattet brugervenlighed, design, teknisk afklaring og kvalitetssikring. 
Konverteringsrate øget med 30%
Vi har hjulpet GE Money Bank med at øge deres konverteringsrate med 30%. 
50 % flere solgte returrejser
Vi har re-designet DSBs Netbutik, hvilket udover at øge mængden af solgte rejser også har mindsket antallet af kundeopkald med 30 %.
15% øget konverteringsrate
Vi har hjulpet Københavns Lufthavn til at øge mængden af solgte parkeringsbilletter på www.cph.dk med 15%.
90% stigning i betalingsraten
Vi har re-designet forsiden og bestillingsforløbet på www.scandlines.dk, hvor hele 90 % flere kunder nu betaler med det samme (i stedet for blot at reservere billetten).
50 % omsætningsstigning
Ved at re-designe DSB Orange søgeresultatet og bestillingsforløbet, har vi opnået en markant omsætningsstigning.
25% højere konverteringsrate
Vores re-design af SmartGirl, nu www.stylepit.dk har skabt en stigning i hjemmesidens konverteringsrate på 25%.
45% højere konverteringsrate
Vores re-design af SmartKids, nu www.stylepit.dk har skabt en konverteringsratestigning på hele 45%.
15% højere konverteringsrate
General Electric (GE) har rekrutteret os til at udarbejde en ekspertvurdering af www.gemoney.no med anbefalinger til, hvordan hjemmesidens konverteringsrate kan optimeres.
Ekspervurdering & løsningsforslag
CustomerSense har foretaget en ekspertvurdering med løsningsforslag til, hvordan Momondo kan optimere sin hjemmeside. 
Ekspertvurdering & brugertest
Vi har udarbejdet en ekspertvurdering samt foretaget en brugertest af AutoButlers hjemmeside. 
Ny international hjemmeside
CustomerSense har hjulpet Air Greenland med at lancere en ny international hjemmeside, baseret på en tre-trins lanceringsmodel. 
Ny international hjemmeside
CustomerSense har stået bag udarbejdelsen af Stylepit hjemmesiden og mobile. 
Optimering af hjemmeside.
CustomerSense har hjulpet Bilka.dk med at optimere hjemmesiden rent konverteringsmæssigt i.f.m. julesalget 2012. 
Analyse af Jysk.dk
Vi har udarbejdet en ekspertvurdering af www.jysk.dk med anbefalinger til, hvordan Jysk kan sælge mere på nettet. 
Undervisning
Benjamin Gundgaard har afholdt workshops for Berlingske Tidendes abonnenter om at sælge mere på Nettet. 
Bedre salg af fyringsolie
CustomerSense har hjulpet Uno-X med at optimere deres salg af fyringsolie. 
Undervisning af nordisk Team
Benjamin Gundgaard har undervist IFs nordiske E-commerce Managers i, hvordan de kan arbejde mere kundecentreret, samt sælge mere på Nettet. 
Post Danmark keynote
Benjamin Gundgaard var hovedtaler på en konference om e-handel, arrangeret af Post Danmark. 96% af alle deltagere gav ham den højeste karakter (5 af 5). 
Ekspertvurdering af Irmatorvet.dk
Vi har udarbejdet en ekspertvurdering af www.irmatorvet.dk med anbefalinger til, hvordan Irma kan sælge mere på Irmatorvet.dk. 
Brugertest
Vi har foretaget en brugertest af www.bilbasen.dk (ejet af eBay) for at finde frem til, hvordan hjemmesiden kan blive endnu bedre.
Optimering af e-handelsløsning
På baggrund af en brugertest, har CustomerSense hjulpet Bygma med at optimere deres e-handelsløsning rent brugervenlighedsmæssigt, samt kommercielt. 
Foredrag og undervisning
Benjamin Gundgaard har holdt foredrag for og undervist DT Groups nordiske e-handelsansvarlige i, hvordan de kan sælge mere på nettet. 
Hovedtaler på konference
Benjamin Gundgaard var hovedtaler ved et arrangement som Barclaycard og DIBS afholdte for sine danske kunder. 
Keynote
Benjamin Gundgaard har holdt et keynote foredrag for danske detailvirksomheder om, hvordan man sælger mere på nettet. 
Bedre brugervenlighed
Vi har hjulpet www.ase.dk med at gøre deres hjemmeside mere brugervenlig.
Ekspertvurdering

Vi har udarbejdet en ekspertvurdering af www.tryg.dk, hvori vi anbefaler, hvordan hjemmesiden kan blive mere kundecentreret.

Undervisning
Vi har undervist FDM Travel i brugervenlighed og e-handel.
Bedre brugervenlighed
Vi har foretaget en brugertest af www.gad.dk
Undervisning af ansatte
CustomerSense har undervist www.tdc.dk i at skabe et forretningsmæssigt fokus hos alle i deres online team.
Vi har brugertestet deres hjemmeside
Vi har brugertestet www.billigvvs.dk, for at hjælpe dem med at gøre den endnu mere brugervenlig og kommerciel.
Vi har bygget deres hjemmeside
Vi har bygget www.novasol.dk hjemmeside, baseret på vores komplette udviklingsproces.
Vi har optimeret deres hjemmeside
Vi har bygget bestillingsflowet på www.dibs.dk.
Vi har undervist dem
Vi har undervist www.cofman.com i e-handel og brugervenlighed.
Vi har bygget deres hjemmeside
Vi har bygget www.dansommer.dk, baseret på vores komplette udviklingsproces.
Bedre selvbetjening
På kun 2 uger, udarbejdede vi en komplet prototype der illustrerede, hvordan www.deloitte.dk kunne optimere deres intranet. Det blev efterfølgende implementeret med stor succes.  
Nyt booking flow
Vi har bygget booking-flowet på www.comwell.com.
Vi har bygget deres hjemmeside
Vi har bygget (brugervenlighed og design) www.YouHeShe.com 
Nyt booking flow
Vi har hjulpet www.folkeferie.dk med at bygge deres bestillingsflow.
B2B E-handel
Vi har hjulpet www.danisco.com med at optimere deres B2B E-handel partnerløsning.
Foredrag
Benjamin Gundgaard fik den højeste taler-karakterer på www.dialogkonferansen.no i 2013, samt en af de højeste i 2009 og 2011, hvor han underviste i, hvordan virksomheder sælger mere på nettet.









Benjamin Gundgaard

Grundlægger og direktør

Du er meget velkommen til at kontakte os om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed sælge mere på Nettet.

Send os en e-mail:


Eller ring:  
+ 45 40 85 05 24       



Benjamin Gundgaard| Ehandel| Sælg mere på Nettet| Mobil e-handel