|
Customersense
Forside Hvorfor vælge os? Ydelser Kunder Udtalelser Business cases Om os Kontakt
Lomax
Før:
Efter:
Resultater:
  • 33% højere konverteringsrate
  • Større kundetilfredshed

Proces


1
Opstilling af kommercielle målsætninger
Sammen med Marketingdirektør Kenneth Borup fastlagde vi de kommercielle resultater vi ønskede at opnå. 
2
Teknisk og forretningsmæssig indsigt
Inden vi gik i gang med projektet, fik vi en dybdegående teknisk indsigt i Lomaxs tekniske platform (database, applikationslag og brugergrænsefladen). Vi fik ligeledes en tilbundsgående briefing om Lomaxs kunder og produkter. 
3
Udarbejdelse af prototype
Baseret på de ønskede kommercielle målsætninger samt den tekniske afklaring, udarbejdede vi en prototype på ca. 500 sider, som indeholder alle funktioner og sider. 
4
Brugertest
Herefter brugertestede vi alle relevante købsscenarier rent funktionelt og kommercielt og testede forskellige typer af design (emotionel test). 
5
Dokumentation
For at gøre den tekniske implementering af prototypen og designet så nem som muligt, udarbejdede vi en komplet funktionsbeskrivelse, samt fejlbeskeder af alle fejlsituationer. 
6
Kvalitetssikring
Inden Lomax lancerede den nye hjemmeside, foretog vi en kvalitetssikring af løsningen for at sikre at ingen detaljer var blevet overset.


Tidsramme

 Projektet blev løst på ca. 5 mdr. 




Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at sælge mere online.

Udtalelser

Benjamin Gundgaard fra CustomerSense har hjulpet Lomax A/S med at bygge en ny webshop, i et tæt samarbejde med vores web-team.
 
Det primære formål med at bygge en ny webshop var, at øge hjemmesidens kundekonverteringsrate. For at opnå dette resultat, har Benjamin benyttet sin kundecentrerede proces, hvor løsningen bl.a. er blevet brugertestet som en del af udviklingsprojektet.
 
På baggrund af vores samarbejde har vi opnået en stigning i mængden af kunder der handler på hjemmesiden med 33%, hvilket naturligvis er ganske tilfredsstillende. Især fordi, at vores kundekonverteringsrate i forvejen var høj.
 
Derfor kan jeg uden tvivl anbefale Benjamin Gundgaard til enhver e-handelsvirksomhed der ønsker at øge sin omsætning. 

Kenneth Borup
Marketingdirektør, Lomax A/S


Flere cases:

Benjamin Gundgaard| Ehandel| Sælg mere på Nettet| Mobil e-handel