|
Customersense
Forside Hvorfor vælge os? Ydelser Kunder Udtalelser Business cases Om os Kontakt
Europæiske rejseforsikring
Før:
Efter:
Resultater:
  • Større kundetilfredshed
  • 15 % højere konverteringsrate

Proces


1
Fastlæggelse af målsætninger
Sammen med Europæiske Rejseforsikring definerede vi de forretningsmæssige mål vi ønskede at opnå baseret på tre scenarier: 1) over forventning, 2) som forventet og 3) under forventet.
2
Teknisk indsigt
Vi fik en komplet teknisk indsigt i Europæiske Rejseforsikrings E-handelsplatform (databasen, applikationslaget og brugergrænsefladen) inden vi gik i gang med opgaven.
3
Prototype
Herefter udarbejdede vi en komplet "high-fidelity" prototype af Europæiske Rejseforsikrings nye hjemmeside, der indeholder alle søge- og købsscenarier (prototypen er på ca. 250 sider).
4
Brugertest
Prototypen blev brugertestet for at sikre at løsningen blev så kundecenteret som muligt.
5
Dokumentation
Vi udarbejdede en komplet funktionsbeskrivelse (på ca. 50 sider) dokumentation af prototypen, sammen med alle fejlbeskeder, flow- og sitemaps, for hermed at gøre Europæiske Rejseforsikrings tekniske implementering så effektiv som muligt. 
6
Kvalitetssikring
Inden Europæiske Rejseforsikring lancerede den ny e-handelsløsning, foretog vi en kvalitetssikring af løsningerne for at sikre at ingen detaljer var blevet overset.


Tidsramme

Vi gennemførte projektet for Europæiske Rejseforsikring på ca. 2 måneder.



Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at sælge mere online.

 

Om Europæiske Rejseforsikring

Europæiske Rejseforsikring har over 80 års erfaring med at skabe tryghed og sikkerhed på rejsen. Størstedelen af alle danske turister og rejsende tegner deres forsikringer hos Europæiske Rejseforsikring.

Dette gør Europæiske Rejseforsikring A/S til Danmarks største og ældste rejseforsikringsselskab.

Europæiske Rejseforsikring ejes af Europäische Reiseversicherung AG og har søsterselskaber i Norden og resten af Europa.

Udtalelser

Ved at få CustomerSense til at analysere vores kunders adfærd, har vi opnået en helt ny indsigt i deres ønsker, krav og behov når de bestiller en rejseforsikring på Europæiske Rejseforsikrings hjemmeside.

Benjamin Gundgaard fra CustomerSense benyttede denne viden til at bygge en ny version af vores forside og bestillingsforløb, hvilket har øget vores kundekonverteringsrate med 15 %.

Han er metodisk, meget professionelt og så er han god til at inddrage vores viden i udviklingsprocessen.

Vi har et fremragende samarbejde og jeg kan bestemt anbefale ham til enhver e-handelsvirksomhed.
Jakob Bender, Europæiske Rejseforsikring
Underdirektør


Flere cases:

Benjamin Gundgaard| Ehandel| Sælg mere på Nettet| Mobil e-handel